Pravila in pogoji uporabe
PRAVILA IN POGOJI UPORABE STORITEV PORTALA LETALSKE.SI
Pravila in pogoji za nakup letalskih vozovnic na spletnem portalu www.letalske.si
- Stroški rezervacije: 25 €/karto
- Strošek obdelave refundacije: 10 €/karto
- Strošek obdelave stornacije isti dan: 15 € ali 25 €/karto *odvisno od načina plačila
S potrditvijo Complete Booking ter označitvijo polja Strinjam se s pogoji in pravili (Accept Terms and Conditions) se strinjate z naslednjimi pravili in pogoji poslovanja:
POTOVANJE
- Odpoved/sprememba leta ni dovoljena, razen če v pogojih karte (3. korak rezervacijskega procesa Purchase conditions) ni navedeno drugače.
- Elektronska vozovnica (e-karta) je pogodba med letalskim prevoznikom in potnikom. Vsi pogoji nakupa letalske vozovnice so kupcu dostopni na zahtevo za vpogled.
- Ko s klikom na Accept Terms and Conditions in Complete Booking potrdite, da ste prebrali in da se strinjate s splošnimi pogoji uporabe na 5. koraku rezervacijskega procesa, ste se strinjali s planom potovanja, pogoji in ceno karte.
- Zelo pomembno je, da natančno pregledate plan potovanja, preden kliknete Book:
- Preverite, ali ste izbrali želeni termin (včasih so datumi, ki ste jih vnesli drugačni od tistega kar mislite, da ste rezervirali.).
- Preverite plan leta, natančno preglejte čas in datume letov (včasih je za nekatere lete potrebno prenočišče, sprememba letališča ali pa na cilj prispete naslednji dan).
- Preverite, ali izbrani poleti vključujejo izbrano letališče: nekatera mesta, kot sta London in New York, imajo več letališč. Tako boste z vpisom mesta London našli lete letališč Gatwick, Heathrow ipd. Podobno je tudi z New Yorkom (John F. Kennedy – JFK, La Guardia − LGA ali Newark − EWR). Pomembno je vedeti, da nekatere letalske družbe ponujajo nizkocenovne lete na letališčih, ki so zelo oddaljeni od mest, za katere določeni prevoznik ponuja prevoz. Na primer: Ryanair ponuja lete v Frankfurt, čeprav letalo dejansko pristane v Hahnu, ki je od Frankfurta oddaljen več kot 130 km.
- Pomembno je vedeti, da lahko včasih pristanete na enem letališču in vzletite z drugega letališča (npr. let v London s pristankom na letališču Gatwick in povratni let iz londonskega letališča Heathrow). To se pogosto dogaja pri vseh večjih svetovnih metropolah, kot so New York, London, Pariz, Sao Paolo, Buenos Aires, Tokio, Milano ipd.
- Bodite pozorni na “sredstva” (na opremo oz. equipment), s katerimi se odvija vaše potovanje. Nekateri letalski ponudniki za nekatere od svojih potovanj uporabljajo vlake in avtobuse. To lahko zaradi površnosti oz. v sili spregledamo, zato vedno preverite podroben načrt letenja in prevoza na končno destinacijo. Nekatere izmed destinacij, ki se jih lahko doseže s kombinacijo zračnega in železniškega prometa, so: Ottawa, Stuttgart, Heidelberg, Bern. V Franciji so hitri vlaki TGV del letalskega prometa in so označeni z številkami letov. Naš sistem jih prikazuje kot TRN pod “equipment”.
- Preverite ceno. Letališke takse so vedno vključene v končni načrt potovanja in končno ceno vozovnic in so prikazane na tretjem koraku rezervacije. Imejte v mislih, da je za skupno ceno vozovnice potrebno priti do tretjega koraka rezervacije.
- Preverite, ali ste pravilno vnesli ime in da ste vnesli ime in priimek v pravilnem vrstnem redu (pomembno je, da ne zamenjate imena s priimkom). V podatke o potnikih vedno vnesite ime in priimek tako, kot je to napisano v potnem listu. Ime in priimek z identifikacijskega dokumenta se morata ujemati z imenom na vozovnici. Za kakršne koli nejasnosti Vas prosimo, da se obrnete na nas preko e-maila. Če ste se pred kratkim poročili in potujete v tujino z namenom, da spremenite svoje ime in naredite nov potni list, Vas prosimo, da nas pred potrditvijo rezervacije in plačila o tem tudi obvestite.
- Letalska družba si brezpogojno pridružuje pravico, da kadarkoli spemeni pogoje, tarifo in ceno letalske karte.
Letalske.si smo kot posredniška agencija za letalske karte dolžni obvestiti potnika o kakršnikoli spremembi cene.
- LETALSKE.SI in njeni izvedbeni partnerji delujejo kot agenti za letalske družbe in niso odgovorni za dejanja, ki jih izvajajo letalske družbe. Če pride do kakršne koli nevšečnosti, se v skladu z uredbo o pravicah in zaščiti potnikov v zračnem prometu, se letalska družba lahko lahko odpove standardne odškodnine zaradi odpovedi/spremembe in vrne nepovratna sredstva. Letalska družba lahko ponudi tudi druge načine za odškodnino, v kolikor je potnikom ta storitev sprejemljiva. Za točne informacije o pravicah potnikov v zračnem prometu v primeru neobičajnih in izrednih razme rpriporočamo, da preberete Uredbo o pravicah in zaščiti potnikov v zračnem prometu.
- Podjetje Navigatio d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS (izvensodno reševanje potrošniških sporov) kot pristojnega za reševanje spora. Potrošnik se lahko pritoži preko povezave na platformi za SRPS – https://ec.europa.eu/
consumers/odr/main/index.cfm? event=main.home.chooseLanguage .
DAVKI
- Davki se na mednarodni letališki promet ne obračunavajo.
ZAVAROVANJE POTOVANJA
- Vsem našim potnikom priporočamo, naj se odločijo za potovalno zavarovanje, ki z najpogosteje minimalnimi dodatnimi stroški zagotavlja določeno zaščito v primeru nepričakovanih situacij.
IDENTITETA POTNIKOV
- Imena in priimki potnikov se morajo ujemati s podatki v njihovem potnem listu. Prosimo Vas, da imate v mislih, da za že izdane letalske vozovnice ni možno naknadno spreminjati ali korigirati imen. Letalske vozovnice so NEPRENOSLJIVE (ne morejo se prenesti na drugo osebo).
- V skladu s pravili letalskih družb sprememba imena na karti ni mogoča. Prav tako ni mogoče uporabljati letalske vozovnice s tujim imenom za lastno potovanje.
- Starostne skupine v letalskem prometu so: dojenček – do dveh let (infant), otrok – od 2 do 12 let (child), mladina v starosti od 12−25 let (youth) in odrasli NAD 25 LET (adult).
- Dojenčki, otroci in mladi imajo pogosto popust pri nakupu letalskih vozovnic, zato poskrbite, da ste vnesli pravilne datume rojstva, ki ustrezajo datumom rojstva, navedenih v potnih listih. Če mora vaš otrok potovati sam, nas predhodno kontaktirajte, da Vas seznanimo s pogoji glede nakupa vozovnice za otroke brez spremstva.
ODGOVORNOST ZA SPLETNO STRAN
- Če se med postopkom rezervacije stran “zamrzne” ali se prekine Vaša internetna povezava, nas kontaktirajte in se prepričajte, da ste uspešno izvedli rezervacijo.
- V primeru “ERROR FARE-A” oz. cene, ki je dostopna v našem nasplošnem brskalniku ne moremo garantirati vozovnice po enaki ceni, ker v sistemu pri nas ni dostopen “ERROR FARE” oz. napaka cene v sistemu.
DVOJNE REZERVACIJE
- Če se pri rezervaciji zmotite, Vas prosimo, da preden naredite novo rezervacijo, nepravilno rezervacijo sami odpoveste (odstranite). Lahko tudi kontaktirate nas, da odpovemo prvotno rezervacijo, preden boste nadaljevali z novo rezervacijo.
POTRDITEV REZERVACIJE IN POTRDILO O IZDANI VOZOVNICI
- Večino rezervacij je mogoče videti na spletni povezavi www.checkmytrip.com takoj za tem, ko je rezervacija potrjena. Za preverjanje rezervacije na checkmytrip.com vpišite Vaš priimek in rezervacijsko kodo (PNR), ki ste jo prejeli ob potrditvi rezervacije. Najprej morate videti potrjeno rezervacijo in ko je karta izdana, se prikaže še serijska številka karte.
- V kolikor na mail v roku 24 ur po rezervaciji ne prejmete elektronsko letalsko vozovnico ali na povezavi check my trip ne vidite rezervacijsko kodo in rezervacijo, se obrnite na nas preko e-maila: letalskekarte@letalske.si ali telefona +386 1 2355 390.
- Če ste ob potrditvi rezervacije vnesli kreditno kartico, ki ni bila odobrena, boste prejeli e-mail s prošnjo, da opravite rezervacijo z alternativnimi metodami plačila za potrditev svoje karte.
- Če ste izdelali rezervacijo na isti dan, kot je potovanje in poslali potrdilo izven delovnega časa, ne moremo garantirati izdaje letalske vozovnice (Opcija mora biti rezervirana vsaj 3 ure pred odhodom).
- Če iz tehničnih razlogov ni mogoče izdati vozovnice, Vas bomo o temu obvestili v najkrajšem možnem času in Vam ponudili alternativne možnosti za potovanje. V kolikor vam nova ponudba ne bo ustrezala in ste prvo rezervacijo potrdili s kreditno kartico, bo Vaša rezervacija odpovedana, kreditna kartica pa ne bo bremenjena. Odzivni čas (čas odgovora) je 1 ura.
DELOVNIK
- Ponedeljek – Petek
09:00 – 17:00 za rezervacije po elektronski pošti in po telefonu
09:00 – 17:00 za spletne rezervacije (narejene na naši spletni strani)
Sobota
09:00 – 13:00, do 17:00h po mailu za nujne primere in za spletne rezervacije
Nedelja in prazniki NE DELAMO.
Izven delovnega časa ne moremo garantirati izdajo letalskih vozovnic. - Večina potrdil je poslana v roku 30 minut do 1 ure od trenutka rezervacije. Potrdilo, ki ste ga prejeli po elektronski pošti, pomeni, da ste uspešno naredili rezervacijo, prevoz in prosto mesto pa nista zagotovljena, vse dokler se ne izvrši plačilo preko kreditne kartice ali nakazila. Občasno se zaradi tehničnih razlogov v postopku rezervacije pojavi neveljavna ponudba. Če se to zgodi, Vas bomo kontaktirali v najkrajšem možnem času in ponudili alternativno možnost.
ODPOVED IN SPREMEMBE
- Obstajata dve vrsti odpovedi/sprememb:
- 1. Odpoved ali sprememba, izvršena s strani letalske družbe brez soglasja potnika: Letalske družbe v določenih okoliščinah obdržijo pravico do sprememb voznih redov brez predhodnega obvestila. Zaradi vremenskih razmer, naravnih nesreč, vojn ali zdravstvenih težav, stečaja letalske družbe, težav s kapaciteto (zasedenostjo) lahko letalski prevoznik prekliče ali spremeni svoj čas letenja. Če letalski prevoznik spremeni vozni red, Vam pa predlagani razpored ustreza, letalska družba na svoje stroške naredi spremembe, Vi pa prejmete nove podrobnosti leta in novo vozovnico. Če iz upravičenih razlogov letalska družba spremeni vozni red in Vam nov urnik ne ustreza, ste upravičeni do povračila sredstev. Znesek vračila (če je nadomestilo predhodno odobril letalski prevoznik) bo zmanjšan za nadomestilo za izdajo karte – ticketing service charge (TSC). Storitev Agencije Navigatio d.o.o. je zaključena, ko je potniku posredovana potrditev rezervacije in izdana letalska karta. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto naslovi neposredno na prevoznika.
- 2. Odpoved in sprememba, ki jo zahteva potnik: Za odpoved in spremembe datuma potovanja veljajo pogoji, s katerimi ste se strinjali na tretjem koraku rezervacije procesa (velika večina letalskih vozovnic ne omogoča sprememb datuma potovanja ali povračila sredstev, nekatere vozovnice dovoljujejo le delno povračilo, zato vedno skrbno preberite pogoje svoje vozovnice, preden potrdite rezervacijo; v primeru dvoma ali negotovosti se obrnite na nas preko e-maila letalskekarte@letalske.si). Če prekličete svoje potovanje v skladu s pogoji vozovnice, ste upravičeni do povrnitve sredstev, pri tem pa se sredstva vrnejo z odobritvijo letalske družbe (običajno 6−8 tednov od trenutka, ko prekličete svojo vozovnico). Če se boste odločili za preklic vozovnice, je pomembno imeti v mislih, da morate poslati zahtevo za preklic v pisni obliki na e-mail letalskekarte@letalske.si pred datumom potovanja, navedenega na Vaši vozovnici. Vnaprejšnje plačilo zavarovanja potovanja in zavarovanje za primer odpovedi lahko bistveno olajša povračilo v primeru bolezni ali podobnih razlogov, zato Vam to toplo priporočamo! Za vsa vprašanja in informacije nam pišite na letalskekarte@letalske.si. Sprememba datuma potovanja, pred odhodom ali po njem, je prav tako odvisna od pogojev, s katerimi se strinjate po potrditvi rezervacije (3. korak rezervacijskega postopka). V kolikor je sprememba v skladu s pogoji, nam pošljite Vašo zahtevo z želenim datumom potovanja in Vašo vozovnico, mi pa Vam bomo v skladu s pogoji in razpoložljivostjo zahtevanega datuma sporočili razliko v ceni, če bo plačilo sploh potrebno. V kolikor Vam novi načrt potovanja in pripadajoči znesek doplačila za spremembo datuma potovanja ustrezata, Vam po sprejemu potrdila o vplačilu uredimo spremembo. Potem boste prejeli novo vozovnico za Vaše potovanje.
PREJEM OBVESTIL Z NAŠE STRANI
- Prosimo Vas, da se ob vpisu kontaktnih informacij v rezervacijskem procesu prepričate, da ste pravilno vnesli Vaš e-poštni naslov. Če pride do napake in je vpisan lažni e-poštni naslov, ne boste prejeli potrdila po zaključku rezervacijskega procesa. Prav tako preverite, da Vaš e-poštni ponudnik nima težav in da imate v nabiralniku dovolj prostora za prejem novih sporočil. Vse navedeno je pomembno, ker boste vsa obvestila, povezana z Vašo rezervacijo, prejeli preko e-pošte, zato Vas prosimo, da to preverite tudi po prejemu potrdila rezervacije. Če ste Vašo rezervacijo potrdili s kreditno kartico, je možno, da bo kreditna kartica zavrnjena. V tem primeru Vam bomo obvestilo in prošnjo o izbiri drugega načina plačila Vaše karte poslali preko e-pošte.
MOŽNOST KONTAKTA IN NAPAKE, NASTALE PRI IZDELAVI REZERVACIJE
- Naše osnovno sredstvo komunikacije sta e-mail in telefon. Vaša odgovornost pri rezervaciji je vnesti pravilen e-poštni naslov in kontaktno telefonsko številko. V primeru, da e-mail na vnešen e-poštni naslov ne bo prispel ali ne bo odgovora z Vaše strani, Vas bomo poskušali kontaktirati po telefonu. Prosimo Vas, da pri rezervaciji vnesete prave kontakte, da Vas bomo lahko pravočasno informirali o možnih spremembah ali drugih pomembnih podrobnostih. V kolikor je bila vaša kreditna kartica med izvedbo transakcije zavrnjena, LETALSKE.SI ne odgovarja za morebitne zamude ali spremembe cen zaradi teh okoliščin. LETALSKE.SI ne odgovarja za okoliščine, povzročene z napačnim vnosom telefonske številke, e-poštnega naslova, napačno napisanih imen potnikov, napačne izbire letalske destinacije ali potnega datuma in drugih napak, ki jih lahko naredite med samo rezervacijo. V kolikor naknadno opazite, da je z Vaše strani prišlo do napake, Vas prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite po e-pošti ali telefonu, in mi bomo v dogovoru z letalskim prevoznikom preverili, kaj je možno narediti, in Vam predlagali možne rešitve.
KREDITNE KARTICE
- Plačilo je možno z vsemi kreditnimi karticami (VISA, DINERS, AMERICAN EXPRESS, MASTER CARD). Po potrditvi rezervacije in pred trenutkom izdaje Vaše vozovnice sledi proces plačila s kreditno kartico. Kreditna kartica je lahko zavrnjena zaradi različnih razlogov. Nekateri od njih so napačno naveden naslov, presežen dnevni ali mesečni limit, neplačilo zadnjega računa ali pa imate manj prostih sredstev, kot ste mislili, itd. … Preverite na Vaši kartici, ali imate dovolj sredstev za izvedbo transakcije, da lahko Vaše vozovnice izdamo pravočasno in brez nepotrebnih komplikacij. V kolikor gre za večje zneske, Vas bomo iz varnostnih razlogov prosili, da nam faksirate kopijo Vašega osebnega dokumenta in kreditne kartice ter izpolnite formular za odobritev plačila s kreditno kartico.
DEBETNE KARTICE
- Na žalost debetnih kartic ne sprejemamo. Prosimo Vas, da plačilo izvedete s kreditno kartico ali z bančnim nakazilom. V kolikor rezervacijo potrdite in plačate z debetno kartico, Vas bomo kontaktirali s prošnjo, da nam sporočite alternativni način plačila.
SEDEŽ, OBROK, NASTANITEV INVALIDNIH OSEB
- V kolikor je na izbranem letu možno rezervirati sedež, lahko to storite sami na 3. koraku rezervacije. Če želite, lahko v rezervacijo vnesete tudi kodo za zbiranje milj (frequent flyer number), tudi to lahko storite sami na 3. koraku rezervacije. Če želite naknadno rezervirati sedež, obrok, vpisati številko za zbiranje milj (frequent flyer number) ali pa imate neko drugo specifično zahtevo, nam pošljite e-mail ali nas pokličite in mi Vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem roku. Leti na določene destinacije in z določenimi letalskimi družbami nimajo možnosti rezervacije sedeža in izbire posebnega obroka. Za vsa možna vprašanja in informacije nam pošljite e-mail na letalskekarte@letalske.si ali pokličite telefonsko številko +386 1 2355 390.
VIZE IN DOVOLJENJA ZA POTOVANJE
- Čezatlantska potovanja in ostale posebne destinacije poleg veljavnega potnega lista pogosto zahtevajo tudi vizum, dovoljenje za ponovni vstop, tranzitni vizum, zdravstvena spričevala, potrdila o cepljenju, povratno vozovnico ali katero koli kombinacijo navedenega. Zbiranje veljavne potne dokumentacije je odgovornost potnika, za vsa vprašanja in informacije pa se obrnite na nas!
***Letalske.si in njen pravni subjekt ne prevzemata nikakršnih odgovornosti v primeru finančnega bankrota letalskih družb. V tem primeru boste o povračilu kupnine obveščeni po uradnem stečaju letalske družbe.